Telefon: +386 3 898 72 60, 051 307 555
E-mail: racunovodstvo@apo-vizija.si

Kako delujemo

V naši računovodski hiši vam lahko ponudimo več načinov sodelovanja. Izberete tistega, ki vam najbolje odgovarja!

Poslovne knjige vodimo v našem informacijskem sistemu (klasično računovodstvo)

Pošljete nam originalne dokumente (po pošti, skenirane po elektronski pošti, po faksu), prinesete osebno ali pa jih mi prevzamemo pri vas. Naši računovodje prevzamejo dokumente, jih uredijo po sklopih ter vnesejo v informacijski sistem. Izvozijo potrebna poročila na AJPES, DURS,... Pripravijo poročila, plačilne liste,... za podjetje. Izvedejo plačila v vašem imenu in na vaš račun. Knjižijo prejeta in izvršena plačila. V sistemu so posodobljeni podatki, vi pa prejme poročila, ki jih potrebujete za poslovne odločitve.

Na vaš informacijski sistem se priklopimo (preko oddaljenega namizja)

Originalne dokumente nekdo v podjetju vnese v informacijski sitem ali pa jih pošlje na APO VIZIJIO (po pošti, skenirane po elektronski pošti, po faxu), prinese osebno ali pa jih mi prevzamemo pri vas. Naši računovodje se preko interneta in s pomočjo oddaljenega namizja varno priklopijo na vašo bazo. Pregledajo in knjižijo vnesene podatke, pripravijo poročila,... Vaše poslovne knjige so posodobljene in na voljo za poslovne odločitve.

Računovodski servis na sedežu podjetja (na vaši programski opremi)

Za razliko od klasičnega servisa, v tem primeru računovodja delo opravi kar v vašem podjetju. Uporabi vašo programsko opremo. Če ta ni na voljo, pa potrebuje samo računalnik in povezavo na splet, kjer se priklopi na programsko opremo našega servisa. Poleg tega potrebuje nekaj prostora, torej eno mizo in stol in delo se lahko začne. Vnos poslovnih dogodkov, DDV, odprte postavke, obračun plač in nasveti, ki jih potrebujete - vse v vaših poslovnih prostorih.
Naši zaposleni se hitro naučijo vseh programov, ki jih uporabljate. Tistih za spremljanje ur zaposlenih, spremljanje bonusov zastopnikov,...
Dokumentacija ostaja na vašem sedežu in je ni potrebno pošiljati ali prinašati v računovodski servis.

Smo pristaši brezpapirnega računovodstva!!

1. Dokumente, ki prispejo v podjetje skenirate in jih preko elektronske pošte ali DMS sistema pošljete APO VIZIJI. V kolikor nimate lastnega skenerja, to za vas naredi naša »mobilna enota«, ki z mobilnim skenerjem poskenira dokumente pri vas.

2. Skenirane dokumente računovodje vnesejo v sistem. Izvozijo potrebna poročila na AJPES, DURS,... Pripravijo poročila, plačilne liste,... za podjetje. Izvedejo plačila v vašem imenu in na vaš račun. Knjižijo prejeta in izvršena plačila. Vaše knjige so posodobljene, vi pa imate hkrati vpogled tudi v originalne dokumente v digitalni obliki. Do njih dostopate v povezavi na naš IS samo z enim klikom.

Katere programe uporabljamo?

Imamo uveden visoko integriran poslovno – informacijski sistem – PANTHEON™ z brezpapirnim računovodstvom za obvladovanje vseh poslovnih področij oz. funkcij v podjetju. Obvladujemo tudi druge informacijske programe kot so SAOP za proračunske porabnike , SAP/R3 finančno-računovodski modul, AMS+++, Hermes, sistem BITIS, RAIS, Calculus4....
Kot orodje za brezpapirno računovodstvo, pa EBA Accounting.

Da postanete naša stranka ni pogoj, da menjate vaš obstoječi informacijski sistem. Ker smo prilagodljivi, se mi naučimo uporabljati tistega, ki ga uporabljate.

Prijava za uporabnike

Pozabil sem geslo | Nov uporabniški račun

×